اینیستا: همیشه مدیون فان خال هستم

 

آندرس اینیستا، هافبک بارسلونا عنوان کرد که خود را همیشه مدیون لوئیس فان خال می‌داند.


 

به گزارش "ورزش سه"، هافبک اسپانیایی سال 2002، اولین بار برای بارسلونا مقابل رکرتیوو تحت هدایت فان خال به میدان رفت. ستاره تیم ملی اسپانیا و بارسا عنوان کرد که همیشه خود را مدیون فان خال می‌داند زیرا او باعث شد تا رویاهایش برآورده شود.

او گفت:" اولین بازی ام برای تیم، مهم ترین روز زندگی ام بود. رویایم به واقعیت تبدیل شد. خاطرات بسیار خوبی دارم. خیلی استرس داشتم ولی مدیون لوئیس فان خال و مربیان پیشینم هستم."

اینیستا سپس درباره ادامه کسب افتخاراتش گفت:"کسب اولین لالیگا همیشه برایم ویژه است زیرا اولین جام بود. به نظرم زمان متوقف شده بود. من خیلی جوان بودم و آن قهرمانی، شروع رخ دادن اتفاقات زیبا بود. فینال رم، یکی از بهترین لحظات عمرم بود، نه فقط به خاطر خود فینال بلکه راه صعودمان به آن."
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 9:48 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.